Respon breument a les següents preguntes
Llibre que recomanes. “El mundo amarillo. Si crees en los sueños, ellos se crearán” de l’Albert Espinosa
Blog o podcast que recomanes. el blog de Martina Maresme: https://martinamaresme.com/blog/
Podcast: Victor Küppers, 45 minutos geniales de motivació: https://podcasts.google.com/?feed=aHR0cHM6Ly93d3cuaXZvb3guY29tL3BvZGNhc3Qtb3Blbi15b3VyLW1pbmRfZmdfZjE1MzAzNDFfZmlsdHJvXzEueG1s&episode=aHR0cHM6Ly93d3cuaXZvb3guY29tLzI0MTM3NTY3&hl=es&ved=2ahUKEwi73siespLnAhXhz4UKHXdqD0gQjrkEegQIBBAE&ep=6
Pel·lícula o sèrie que recomanes (amb un enfoc d’estratègia, creixement professional, habilitats comunicatives, valors, etc.)
“Come, reza, ama.” Dirigida per Ryan Murphy i protagonitzada per Julia Roberts i “Sucedió en Manhattan.” Dirigida per Wayane Wang i protagonitzada per Jennifer Lopez.
COM A EMPRESÀRIA / DIRECTIVA / PROFESSIONAL / EMPRENEDORA:
- Quina és la teva trajectòria professional? Des de molt jove he treballat sempre, i sempre ho he fet per compte aliè fins ara que he decidit empendre una trajectòria paral·lela.
Vaig començar com a secretaria de direcció en una Estació Termal i he continuat en el món de l’administració en un celler, actualment ho compagino amb la professió de Community Manager per compte propi. - Explica’ns una mica la teva formació. Sóc Tècnic superior en Administració i Finances, Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals i tinc formació en Community Manager, els mentors en aquest ámbit son Franc Carreras i Billye Sastre fundadors de Mamis Digitales, iniciativa que forma y transforma mares que desitgen treballar des de casa gestionant les xarxes socials d’empreses i negocis.
- Quina és la teva marca personal? Perfeccionista, detallista i autoexigent.
- Volem conèixer la teva empresa. Ens l’expliques? Amb la marca eQonQista oferim servei de gestió i assesorament per impulsar el creixement a les xarxes socials per totes aquelles empreses/negocis que no tenen la capacitat per fer-ho ells mateixos, sigui per manca de temps o per manca d’experiència.
- En què et diferencies de la teva competència? Tractem cada compte d’instagram, twitter o Facebook com a propi, l’atenció al detall es la nostra principal característica. Prestem els serveis a mida del client.
- Amb quin canal digital o xarxa social t’identifiques més? Instagram i Linkedin són ara per ara les xarxes on hi ha els meus clients potencials.
- Quin consell donaries a la sòcia Ap!, sigui quina sigui la seva professió? Que estigui a les xarxes, amb qualitat y de manera acurada y profesional amb contingut de qualitat.
- Com és el teu dia a dia? El dia comença amb una revisió de xarxes socials i de correu electrónic, una bona atenció al client (consultes, petició de pressupostos, etc) es prioritari.
Com a mare treballadora tota i cadascuna de les tasques que faig en una jornada han d’encaixar perfectament amb la cura dels meus fills, com es l’slogan de Mamis Digitales “Ser mami es un plus” i així ho aplico, organització i planificació per arribar a tot. - Amb quines habilitats t’identifiques més? Em considero una persona multitasca, organitzada i metòdica, resolutiva, amb capacitat d’adaptació
- Tens la impressió que la emprenedora/empresària/directiva/professional ha tingut l’evolució que esperaves? Tant l’entorn que conec com la generació que represento crec que ha començat a marcar una tendència positiva en aquest sentit.Són moltes les dones que ocupen càrrecs de direcció o que comencen de zero activitats professionals exitoses. No obstant són massa les ocasions en les que la dona emprenedora/empresària/directiva/profesional i MARE ha de superar una cursa d’obstacles per la conciliació, com representa el hastag #yonorenuncio s’acaba produïnt una renuncia a l’ambit familiar o be al profesional en la majoria dels casos.
COM A MEMBRE D’Ap!:
- Per què et vas associar? Es un acte d’obertura, endinssar-me en una associació em pot aportar coses positives per al meu projecte, crear sinèrgies i col·laboracions.
- Quins són els teus objectius dins l’Associació? Aportar i rebre
- Què esperes d’Ap!? Poder estrènyer llaços de col·laboració, nodrir-me de l’experiència de les socies més experimentades i crear aliances.
- Què demanaries a les teves companyes sòcies? Proximitat, col·laboració, obertura i molts bons consells.
- Com presentaries Ap! a les persones que no són sòcies? Ho faig sempre que tinc l’oportunitat. A l’esteticient, la perruquera, la noia del comerç, a cadascuna els hi dic que AP! Significa APassionades que és el que són dia a dia per al seu negoci, en aquesta asociació poden trobar tot el suport i la motivació que tota empresaria necesita.
- Què trobes a faltar a l’Associació? A priori diría creixement i manteniment del nombre de socies tant de Lleida com provincia, si som més serem més fortes.